diumenge, 17 de gener del 2010

!!! TOT A 100 BOGARDONS !!!



!!! APROFITEU ELS DARRERS DIES DE REBAIXES , LA BOTIGA REBENTA PREUS !!!

ENCARA PODREU TROBAR ALGUNA COSA QUE US PUGUI INTERESSAR !!!

!!! TOT A 100 BOGARDONS !!!

PÒSTERS




PER ANAR DE GORRA


ART

FLORISTERÍA


CAVA PER A COL.LECIONISTES



JOGUINES


Per la compra d'un producte entreu en el sorteig d'un lot de pernils , ofert gentilment per la casa de Pernils Thierry


PROGRAMACIÓ DE LA SETMANA ALS NOSTRES CINEMES :


sala 1 ........ SOPA DE BOGARDE


sala 2 ........ APOCALYPSE BOGARDE


sala 3 ........ FRAY BOGARDE



17 comentaris:

Anònim ha dit...

Ara que us tatxen de censura. Als cinemes Bogarde quan si fan petons, es tapen les imatges, com quan jo era petit?
Ens posaràn la ma a la pantalla amb els gols del Barça?

Xuang ha dit...

Visca el Barça i visca Bogardunya,
Visca el Barça i visca Bogardunya,
Visca el Barça i visca Bogardunya´
Llibertat, amnistia, estatut de Bogardia.
Bogardunya triunfant

KaliKenyo ha dit...

La millor escena de la historia del cinema Bogradià es la del camarot dels Bogardians Bros.
L'entrada del Cristiano disfressat de camarera es memorable.

GRISOLDA ha dit...

JO VULL UN POSTER DE LO PIPITA EN BOLES FOTENT UN CLAUET AMB EL MADRIDISTA DALT D'UNA NAU ESPACIAL

Xuxuang, farcit per dins i dolç per fora ha dit...

Amb les gorres Bogarde, podem entrar a la llotja?
Tenim americanes Sala Martin?
Ens podem presentar a les eleccions?
Ens convidaràn a can Barça com la millor penya?
Winton Bogarde, vindrà a la inauguració de la nova Amistat?

Lo Pipita ha dit...

Sou maricons.

Anònim ha dit...

Maricon ès un insult?
Ui, uiui.
Quin troç d'home

Anònim ha dit...

Marieta Cistellera
tu que en saps de fer cistells
me'n faràs una panera
per anar a collir clavells.

Tral laralarala....

Una rosa en tinc en aigua
i un clavell en tinc en fresc
pel dia de Sant Josep
que és el sant del meu promès.

KaliKenyet amb freixe net ha dit...

En un camp florit un ocell en hi ha , un ocell vola que vola...
tralarí tralarà.

Apa. ara em solidaritzo amb els homosexuals !!!

El Mistinguet dels collarets ha dit...

jo no soc maricón, soc maricó que en català està molt millor i a molta honra. Estimo un home que m'estima i ens besem tot el dia. Demano una entrada per anar al cinema amb el meu home. Demano la dels Bogarde Brothers i una reproducciño del crit de Munch.

Una besada als llavis de tots els socis masculins de la penya Bogarde.

Elis, Elis.

Pitagol ha dit...

Lo pitita, no pita per que encara ha de sortir de l'armari.

Demano afegir als productes del tot a 100 bogardons un gros pitagol, xupa xups amb xiulet, per a tots aquells que no piten.

Esperanza Ridruejo ha dit...

Puesss, oye tu, a mi me encantan los hombretones mientras no sean catalanes.
Yo soy la verdadera pitita.

penyabogarde ha dit...

el departament comercial està col·lapsat. Tenim un camió T.I.R de gran tonatge farcit de paquets. Avui ens ha arribat un material meravellós.
També informem en primicia de que Bogarde Beach és la novetat de la botiga. Un complex turistic per passar unes abogardades vacances a Premià de Mar. Les màquines de la sorra ens han portat un espai enorme que ha adquirit la penya. Properament podreu disfrutar de la novetat:

BOGARDE BEACH, CIUTAT DE VACANCES

puxa puxa puxa PREMIÀ ha dit...

PUXA ASTURIES compro tot per asturies, tot
tot pa mi i per casa meva.

Uauh que bons que sou catalans!

compro tot!

i us solicito una gaita asturiana amb el careto de Bogarde a la tripa.

Bones sidres puxa asturies i visca sporting i barça!

L'ENCARREGAT DE LA BOTIGA ha dit...

el premiat en el sorteig del lot de pernils de la casa PERNILS THIERRY ha estat el Sr. PUXA ASTURIES, moltes felicitats i deixins la seva adreça per poder enviar-li el premi ......

puxa puxa asturies ! ha dit...

no tinc adreça però soc famós en els ambientillus de la festa major, només heu d'anar al centre civic i deixar un paquet a nom de "l'asturianu"

KaliKenyo ha dit...

Compte amb el transport!!!
al anar a recollir el meu paquet al lloc de sempre, es a dir, a l'estanc de la plaça, i de pas comprar-me uns purets, m'he trobat amb un transportista que anava tot vestit de blanc i un periquito al coll.
M'ha portat tot el paquet mullat, arrugat i fet una merda.
Quan li he demanat explicacions , resulta que tan sols deia:

Piiiiitt Piiiittta Piiitagol
logo, logo, lo piiita piiiita.

l'hi he donat escaiola i menjar per a periquitos i s'ha calmat una mica, però res tius... que ni sabia enraonar.